Friday, March 7, 2014

Jamuan Akhir Tahun Pengawas 2013


Assalamualaikum sebagai pembuka bicara . Update kali ini mengisahkan tentang Jamuan Akhir Tahun Pengawas . Jamuan Akhir Tahun Pengawas merupakan satu acara wajib pada setiap tahun . Tujuan Jamuan ini dilakukan adalah untuk memberi penghargaan kepada semua pengawas yang telah menjalankan tannggungjawab mereka sepanjang tahun . Alhamdulillah , pada tahun 2013 , Jamuan Akhir Tahun Pengawas telah diadakan di luar kawasan sekolah iaitu di Banting , Selangor dan buat julung-julung kalinya Jamuan ini dilakukan selama 2hari 1malam .

okay , perjalanan aktiviti ini dimulakan dengan pendaftaran dan sesi taklimat . Kemudian semua pengawas masuk ke dalam bas untuk memulakan perjalanan . Apabila kami sudah sampai di destinasi yang telah ditetapkan , semua pengawas diminta untuk mengambil kunci chalet dan masuk ke chalet yang ditetapkan . Semua pengawas diberi masa rehat sehingga pukul 8malam .

Acara Jamuan bermula pada pukul 8malam . Acara dimulakan dengan menjemput semua pengawas serta guru-guru pengawas untuk masuk ke dewan makan yang disediakan . Tema yang diberi untuk Jamuan tahun ini adalah DREAM IS TRUE . Nak tengok gambar ? Jom jom !





MC Majlis :)

Ucapan Pengarah Program

Ucapan Ketua Pengawas

Ucapan Guru Disiplin




 Now , untuk gamba bagi setiap tingkatan yang dimulakan dengan tingkatan tiga :)

Pengawas Tingkatan Tiga
Pengawas Tingkatan Lima



Okay . Now untuk gamba Unit pulak :)

UNIT DISIPLIN
UNIT FAIL DAN MAKLUMAT

UNIT KEBAJIKAN

UNIT BENDERA

UNIT ICT
GAMBAR SEMUA PENGAWAS SAM HULU LANGAT 2013




HARI KE - 2
















Dah tengok gambar dah ? Dah kan ? Kan ? So , itu sahaja update untuk kali ini . Hope Ukhwah Fillah kita takkan terputus . InsyaAllah .

#CreaditsToPengawasTingkatanEmpat2013


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum W.B.T

Selamat Datang ke Blog Pengawas Sekolah Agama Menengah Hulu Langat. Kami barisan kepimpinan sekolah akan melaksanakan visi & misi kami dengan baik.

Kepimpinan adalah amanah dari Allah